Pearblossom Hwy
Pearblossom Hwy (2012)
Nội dung phim
"Tôi còn gì nữa? Tôi có thể nói gì khác. Tôi là người gây rắc rối. Tôi luôn muốn trở thành một kẻ nổi loạn", Cory, một trong ba nhân vật chính của Pearblieo Hwy, nói thẳng vào camera. Các nhân vật chính khác là Anna, một người nhập cư bất hợp pháp từ Nhật Bản, người đang bán thân xác của mình để kiếm tiền để trở về nhà, và Jeff, anh trai đồng bóng của Cory, một cựu quân nhân hiện đang sống hàng ngày. Theo phong cách của các nhà làm phim Làn sóng mới, đạo diễn rút ra những khoảnh khắc nhạy cảm từ cuộc đời của các diễn viên (lần đầu tiên gặp cha bạn, một người bà bị bệnh ở lục địa khác), vì vậy chúng tôi không bao giờ chắc chắn rằng chúng tôi đang xem thực tế được tái tạo hay tầm nhìn của đạo diễn . Ott cảnh báo chúng tôi rằng bộ phim của anh ấy nói về thanh niên bị bỏ rơi ở các thị trấn nhỏ của Mỹ và sự ngụy biện của Giấc mơ Mỹ, và quan trọng nhất là sự thật nằm ở đâu đó trong ngưỡng xốp giữa thực tế và hư cấu.
"What else am I? What else can I say. I.m a trouble maker. I.ve always wanted to be a rebel," says Cory, one of the three protagonists of Pearblossom Hwy, directly into the camera. The other protagonists are Anna, an illegal immigrant from Japan who is selling her body to make money to get back home, and Jeff, Cory.s homophobic brother, a former soldier who now lives day-to-day. In the style of New Wave filmmakers, the director draws on sensitive moments from actors. lives (meeting your father for the first time, a grandmother sick on another continent), so we are never sure if we are watching reconstructed reality or the director.s vision. Ott warns us that his film is about the abandoned youth in the small towns of America and the fallacy of the American Dream, and most importantly, the truth that lies somewhere in that porous threshold between fact and fiction.
Its the Blues: Mission to Memphis
Son of Sid
Young Detectives: Zaluu Murdugchid
Home Care: Final Cut
The Visiting Tank
Street Spirit: Russian Streetwear Revolution
Eternitys Sunrise
El Hombre
Des clics de conscience
Brothers All Are We
Les résistants du train fantôme
Were Not White
Arumdaun omma
A Day in my Life
The buxa lama
Deveni Warama
HidingInMyFlat
Amerika
Hard Yakka
Letters from the future
SOMI: So Obvious my Inspiration
Pierre Radisson: Fjord and Gulf
Leave Your Shoes at the Door
Make Me Fly
Broken Still One
Tomasa
Just An Inconvience, A Portrait of Rosemary
Celestial Vehicle
It Started at the River
In the Shadow of Humans
Battle Grounds: the hard hits of female poppers
All My Relations
74-sai no Perikan wa pan o uru.
A Little Fable
Jouney Home to the USS Arizona narrated by Matthew Broderick
The Strength in Me
Losys World
The mammalian reflex
Help Catalonia, save Europe
Jake & Eddie
Cigarros
Standing with Standing Rock
Struggling for Weird
are the green fields gone?
Trek to Broadway
Last Days: Kimi to ita hibi
Port
Our Film Great mother Kobayashi Takijis mothers story
From Farm to Trash
Il coraggio di credere
Anohi, samurai ga ita guraundo
The Replacement
Canil
Your Rock
Floating Walk: Gangnam Kangaroo
Madison Animal Hospital
Its Absolute Trash
Wendell Grimkie Freeland: A Quiet Soldier in the Fight for Civil Rights
Moravilla
My Cuba
Chocolate
Rise
I Have Seen the Future: A Tour of the 1939 New York Worlds Fair
The House Where Time Stood Still
Andreas Lentakis: A Romantic Figher
Guerilla Bay
Lucy Dacus: Doors Wide Open
In Search of the Found Object
Killer Tune Radio
In the Shadows of Sugar Hill
Ishues
Driven to Abstraction
Dreams
Death Ends a Life Not a Relationship
Atopos, theatrical genders
The Wave
Yankev
KTM Cocktale
Mom and Mother
Harold Nebenzal erzählt...
Home
La Via della Conciliazione
America in Transition: Called to Serve
Beatopia
Aloneness, Loneliness, Beauty & Silence
Hip Hop DNA: Breaking Down the Caribbeans Impact on the Culture
The Last Ballad of El Manchez
Fall Fashion Look Book
Ratts Life
LArt de lAutre
Hijack at Malacca
À lécole des pompes funèbres
Buzzarama
Throne of Cans
Golden Branches
Johnny
Conch Shell
Freihäit
Allat Haddah
I want to play football