Su mandala
Su mandala (2006)
Nội dung phim
Ý tưởng ở cơ sở của dự án là cho phép sống chung hai thế giới rõ ràng đối lập: các thánh ca sardinia cũ, truyền miệng với một thẩm mỹ nối tiếp không có cấu trúc rất gần với huyền bí của mandalas Tây Tạng và phân rã kỹ thuật số của không gian. Các lều nghiên cứu để tạo lại một thế giới hình ảnh trừu tượng, tuy nhiên che chở các yếu tố dễ nhận biết của các ca sĩ. Chúng được miêu tả gần giống như các biểu tượng thủy tinh của một Escher giống như cửa sổ nhà thờ, hoặc thông qua một ống kính pop giống như gương. Kết quả là một khoảnh khắc đình chỉ tuyệt đối và sự ghẻ lạnh giống như cổ điển. Thái độ kỹ thuật số, vâng, được sử dụng để biến đổi hình dạng và cơ thể của các ca sĩ nhưng với một phương pháp cực đoan trong nỗ lực dịch và tôn trọng cảm giác tổ tiên xa xưa mà bài hát này nhớ lại.
The idea at the base of the project is to let cohabit two apparently opposite worlds: the old, orally handed sardinian chants with an unstructured serial aesthetic very close to the mysticism of the Tibetan mandalas and the digital fractal decomposition of the space. The research tents to re create a world of abstract images that nevertheless shelter the elements of recognizability of the singers. They are portrayed almost like glass icons of an Escher like cathedral window, or through a mirror-like pop lens. The result is a moment of absolute suspension and classic-like estrangement. The digital attitude is, yes, used to transform the shape and the body of the singers but with an extreme cure in the attempt of translating and respecting that ancient ancestral feeling that this singing recalls.
Its the Blues: Mission to Memphis
Son of Sid
Young Detectives: Zaluu Murdugchid
Home Care: Final Cut
The Visiting Tank
Street Spirit: Russian Streetwear Revolution
Eternitys Sunrise
El Hombre
Des clics de conscience
Brothers All Are We
Les résistants du train fantôme
Were Not White
Arumdaun omma
A Day in my Life
The buxa lama
Deveni Warama
HidingInMyFlat
Amerika
Hard Yakka
Letters from the future
SOMI: So Obvious my Inspiration
Pierre Radisson: Fjord and Gulf
Leave Your Shoes at the Door
Make Me Fly
Broken Still One
Tomasa
Just An Inconvience, A Portrait of Rosemary
Celestial Vehicle
It Started at the River
In the Shadow of Humans
Battle Grounds: the hard hits of female poppers
All My Relations
74-sai no Perikan wa pan o uru.
A Little Fable
Jouney Home to the USS Arizona narrated by Matthew Broderick
The Strength in Me
Losys World
The mammalian reflex
Help Catalonia, save Europe
Jake & Eddie
Cigarros
Standing with Standing Rock
Struggling for Weird
are the green fields gone?
Trek to Broadway
Last Days: Kimi to ita hibi
Port
Our Film Great mother Kobayashi Takijis mothers story
From Farm to Trash
Il coraggio di credere
Anohi, samurai ga ita guraundo
The Replacement
Canil
Your Rock
Floating Walk: Gangnam Kangaroo
Madison Animal Hospital
Its Absolute Trash
Wendell Grimkie Freeland: A Quiet Soldier in the Fight for Civil Rights
Moravilla
My Cuba
Chocolate
Rise
I Have Seen the Future: A Tour of the 1939 New York Worlds Fair
The House Where Time Stood Still
Andreas Lentakis: A Romantic Figher
Guerilla Bay
Lucy Dacus: Doors Wide Open
In Search of the Found Object
Killer Tune Radio
In the Shadows of Sugar Hill
Ishues
Driven to Abstraction
Dreams
Death Ends a Life Not a Relationship
Atopos, theatrical genders
The Wave
Yankev
KTM Cocktale
Mom and Mother
Harold Nebenzal erzählt...
Home
La Via della Conciliazione
America in Transition: Called to Serve
Beatopia
Aloneness, Loneliness, Beauty & Silence
Hip Hop DNA: Breaking Down the Caribbeans Impact on the Culture
The Last Ballad of El Manchez
Fall Fashion Look Book
Ratts Life
LArt de lAutre
Hijack at Malacca
À lécole des pompes funèbres
Buzzarama
Throne of Cans
Golden Branches
Johnny
Conch Shell
Freihäit
Allat Haddah
I want to play football